mandag, oktober 30, 2006

Rodebutik eller bare blandet landhandel?

Kritiske røster, mener ikke at Blogbot er, hvad det har været..og hvad er forresten det i dag, hvor det hele går meget stærkt...men sådan er udviklingen jo. :-)

http://www.slagtenhelligko.dk/?p=4401

Men måske går det FOR stærkt for nogen, eller også er de stærkt nervøse for, at netop deres blog skal drukne i mængden?

Den nye trend er vel for alle, og netop de 'kvalitetsbevidste' kan jo sagtens skelne skidt fra kanel, og så lad bare os andre om at lege 'amatørernes aften' eller døgn, om man vil.

Nogen spørger da også, ud fra hvilke kriterier man burde burde udvælges til oversigten Blogbot, om det er antallet af post/kommentarer, der skal være afgørende, for indholdet må vel til enhver tid siges at være smag og behag?

Nu har vi jo så fået en udskillelse for emnerne videnskab og politik, og det er jo også fint nok, så mon ikke det næste bliver en speciel oversigt for de helt suveræne blogs, og i givet fald, hvem ville være at finde på http://suveræn.blogbot.dk/, mon?!

Og kan Jes Dorph og de øvrige professionelle mon følge med her...? ;-)

30 kommentarer:

Klokken mandag, oktober 30, 2006 9:42:00 AM , Anonymous Anonym sagde ...

Ja!Men det er jo den Never ending story.
Lige siden mit første blog indlæg har vedkommende forsøgt at forklare mig hvordan man skriver på en blog...Dette selvfølgelig ud fra egne principper.
Der vel i det store hele mest går ud på at downloade Isabella inspirerede fotos, selv tage nogle closeups i egen have (Jeg tror faktisk at Gug har verdens mest fotograferede solsikke), lave noget marmelade, bage boller, strikke og smide flere closeup fotos af dette ud, fortælle detaljeret om forkølelser og underlivssygdomme, krydret med kampen for rettigheder i det offentlige system, have en fast skare af læsere med et stort omsorgsgen, der også gerne fortæller hvor godt man skriver.
Hvordan i din vildeste fantasi havde du dog forestillet dig at pof. mennesker uddannet til formidling, skulle kunne hamle op med det :-) :-) :-)

 
Klokken mandag, oktober 30, 2006 9:57:00 AM , Anonymous Anonym sagde ...

PS! Iøvrigt tror jeg at udtalelser derfra bør ignoreres! Hun er en drama Q, der i den grad labber opmærksomhed til sig ;-)

 
Klokken mandag, oktober 30, 2006 10:43:00 AM , Anonymous Anonym sagde ...

Kære alt-favnende-Liselotte du må selv gennemgå min blog, så finder du sikkert links.
Til gengæld kunne det jo være interresant at høre hvofor du finder din blog værdig til upperclass???

 
Klokken mandag, oktober 30, 2006 11:16:00 AM , Anonymous Anonym sagde ...

OG! Kære alt-favnende-Liselotte.
Et tillægs spørgsmål!
Hvorfor spærer du ip-adresser fra bloggere, der evt. kunne finde på at stille kritiske spørgsmål?
Meeen selvfølgelig, dette medie kan jo styres så det kun er rygklapperne der lukkes ind.
Trods alt er det jo også de mest naive mennesker der halser efter dig; KLAP dig selv på ryggen..Og sol dig i din "såkaldte berømmelse"

 
Klokken mandag, oktober 30, 2006 11:52:00 AM , Anonymous Anonym sagde ...

Puuuit! Du mener da vel heller IKKE at jeg skal fremkomme med links. Det må da være den anklagede, der skal bevise sin uskyld..Så sæt i gang!
Og du er meget hurtig til at drage en konklusion; kan vi vel , endnu en gang, konstatere, at du alene fantaserer kaster med mudder.
Nu er det jo sådan at jeg ikke kan linke til din side; idet du har spærret min ip-adresse...sååå døøøøøøøøøøøh ?? GISP hvar er du mærkelig i dine argumentationer??

 
Klokken mandag, oktober 30, 2006 12:30:00 PM , Anonymous Anonym sagde ...

Tja! Men hvem spilder ikke din tid, med mindre de sender roser?
Det kræver vel ikke et link at få en forklaring på hvorfor du udelukker hvisse ip-adresser? Det syntes jeg du med et aflad af masser af beskyldninger denne vej forsøger at snakke dig udenom.

 
Klokken mandag, oktober 30, 2006 12:49:00 PM , Anonymous Anonym sagde ...

Tja! Så gled ko'en let og elegant af igen, med beskyldninger om at jeg fremsætter lodrette løgne...og uden at komme ind på hvorfor min ip-adresse er black listet på hendes noget så tolerante blog.
De kloge narre de mindre kloge!
Meeen mig narre du altså ikke Sulaima ;-)

 
Klokken mandag, oktober 30, 2006 1:21:00 PM , Anonymous Anonym sagde ...

SÅ!! Kom du endnu en gang ned på det niveau, hvor du viser dit sande jeg, ved at bruge mit rigtige navn.
Hvilken følelse er det der får dig til det? Er det afmagt? Og en følelse af at du kan ramme mig på noget andet?
Det er set før...

 
Klokken mandag, oktober 30, 2006 1:27:00 PM , Anonymous Anonym sagde ...

Tja! Men dybest set ved alle jo godt hvad jeg mener om det, så det kunne være mere interessant at gå bag om Liselotte, og få svar på dette spørgsmål. Måske kunne man få en fornemmelse af hvem der gemmer sig bag alle Isabella fotos

 
Klokken tirsdag, oktober 31, 2006 1:40:00 AM , Anonymous Anonym sagde ...

Jo, Liselotte er jo en Drama Q, der kræver opmærksomhed uafladelig på hendes evigt tilbagevendende repetoire med faste temaer, såsom blomsterbilleder, interiør og den evige kritik af socialforvaltningen.

Og det virker som om, at hendes ambitioner rækker langt videre end at opfylde, udfylde og nogle enkelte journalisters behov i agurketiden, når de er i stofnød, og det daglige besøg af Tordenskjolds soldater, kan ånbenbart ikke støtte hendes stigende behov og umættelige trang til berømmelse.

Næ, man vil være en kendis, vil man, og så må man jo sørge for, at Jes Dorph og alle de mere interessante bliver udelukket, for alle de øvrige bloggere, som Liselotte og slænget betegner som uegnede til dette medie, forsvinder jo helt af sig selv, hvis folk ikke gider læse dem.

Men det at være blogger, er nu ikke nogen speciel kunstart, det er mere ligesom fristilene i skolen, hvor nogen er bedre end andre, der kræves såmænd kun lidt 'skrivekløe'..og et digitalkamera.

Resten kan hentes på nettet.

Men nogen har jo også 'knaphulskløe'.;-)

Men 50.000 besøgende på bloggen som Jes Dorph har fåeti løbet af få dage, er jo nok kun de færreste forundt.

Men som en af lLiselottes veninder foreslå, så skal skal et af kriterierne for en autoriseret blogger jo også være....at man skal kunne KODE:-))))

Kan du stike den, Dorph...næe, vi 'amatører' må sørme hellere gå hjem og lægge os, som en anden 'Maud'...:-)

Johanne

 
Klokken tirsdag, oktober 31, 2006 4:37:00 AM , Anonymous Anonym sagde ...

Haha Johanne! Pletskud :-D

 
Klokken tirsdag, oktober 31, 2006 4:40:00 AM , Anonymous Anonym sagde ...

Det er da altid noget at I kan blive enige og så fik damen med de mange navne jo også de første kommentarer på sin blog. Flot gået dér... eller noget :-D

 
Klokken tirsdag, oktober 31, 2006 4:46:00 AM , Anonymous Anonym sagde ...

Tja! Jeg har nu set nogle tidligere.
Meeen selvfølgelig er kommentar strømmen ikke så stor med 2-3 indlæg pr. måned til forskel fra 2-3 indlæg pr. dag ;-)

 
Klokken tirsdag, oktober 31, 2006 4:48:00 AM , Anonymous Anonym sagde ...

Det siger jo næsten sig selv, ikk'...

 
Klokken tirsdag, oktober 31, 2006 4:57:00 AM , Anonymous Anonym sagde ...

Nååååh døøøøh !
Burde du ikke stå og beundre dit nye køle/fryse-skab?

 
Klokken tirsdag, oktober 31, 2006 5:04:00 AM , Anonymous Anonym sagde ...

Tjoo, det burde jeg du, men det er desværre ikke kommet endnu. Så deeet...

 
Klokken tirsdag, oktober 31, 2006 6:35:00 AM , Anonymous Anonym sagde ...

Nååå! Men så er der jo også noget at skrive om i morgen ;-)
Ellers må du sq starte et strikketøj....aaaj det er en joke ;-)

 
Klokken tirsdag, oktober 31, 2006 7:21:00 AM , Anonymous Anonym sagde ...

Det er aldrig godt at vide, hvornår ordene om vidunderet kommer på bane og da jeg hverken skriver om dyr eller Isabella-buketter i øjeblikket, så må jeg jo lissom finde noget andet som interesserer _mig_ og det gør så altså det store nye vidunder.

Strikketøjet er sgu så grimt, at det ikke fortjener opmærksomhed - men det ER der skam :-D

Nå, jeg har ikke tid til at smalltalke mere. Dyret skal fyldes med alskens gode sager...

 
Klokken tirsdag, oktober 31, 2006 1:46:00 PM , Blogger Regitze sagde ...

Maybritt.. jeg skal hjælpe dig med et link:

http://fivetosix.smartlog.dk/47075_Opsang_til_mig_selv.html

og kan jeg så lige blive krediteret for at være vedkommende, som du nævner i den første af din lange dags kommentarer.

og Maybritt.. når konkurrencen går ind for alvor, lover jeg at stemmer på dig som den dårligst begavede danske borderlineblogger. da du er alene i katagorien, så vidt jeg er orienteret, må du ha en fair chance.
det kan være, Liselotte vil designe dig en knap til den tid.

 
Klokken onsdag, november 01, 2006 3:41:00 AM , Anonymous Anonym sagde ...

Nå Ja!! Du forstår åbenbart stadig ikke hvad jeg siger :-D

 
Klokken onsdag, november 01, 2006 11:39:00 AM , Anonymous Anonym sagde ...

Åhhh regitze...

Har - næsten - lige vådtet mine bukser af bar' grin. Og de var ikke engang lynet i siden.

Jeg tror, jeg lider af inkonsistens.

;-)

 
Klokken onsdag, november 01, 2006 12:23:00 PM , Anonymous Anonym sagde ...

Hvis den er gal med at holde på vandet, Henriette, og du er i social- og sundhedsektoren (Gud forbyde det), så burde du vide at lidelsen hedder inkontinens.;-)

Og jeg har prostata, så måske kan der blive et par ud af os.;-)

Don Olsen

 
Klokken onsdag, november 01, 2006 3:13:00 PM , Anonymous Anonym sagde ...

Nogle gange bli'r de bare for tunge!
Meeeen man må jo forsøge at tale lidt fornuft ;-)
Meen de er vel lidt som ungdommen der er tabt på gulvet..desværre.

 
Klokken onsdag, november 01, 2006 3:20:00 PM , Anonymous Anonym sagde ...

Og det mest morsomme er at Regitze kom på banen. Jeg havde nu troet at hun var klogere end som så..Men så er hun jo heller ikke en udfordring mere...blot en strikketante;-(

 
Klokken torsdag, november 02, 2006 3:45:00 AM , Blogger Lizelotte sagde ...

Det er godt vi har en begavet, klarsynet politblogger som 5-6 til at fortælle os, hvad der er rigtigt og forkert, og hvem der er "helt i orden" vs. "strikketanter"...

...bøjer mig i støvet... for hunne da....

 
Klokken torsdag, november 02, 2006 6:44:00 AM , Blogger Regitze sagde ...

Don Olsen.. jeg tror næsten, Henriette sagde inkonsistens for sjov.

 
Klokken torsdag, november 02, 2006 8:11:00 AM , Anonymous Anonym sagde ...

Hvordan kunne du dog tro det Regitze ??? Jeg troede i var helt og aldeles humorforladte ;-)

 
Klokken torsdag, november 02, 2006 10:55:00 AM , Anonymous Anonym sagde ...

regitze, du burde vide bedre. Jeg er ikke sådan at spøge med ;-)))

 
Klokken onsdag, november 08, 2006 11:36:00 AM , Anonymous Anonym sagde ...

Jes Dorph og andre kjendisser kommer fodslæbende til et medium og scorer lidt på deres kendthed. Linda og maybritt kan nok ikke fatte det, men om lidt er de borte.

Kim Larsen

 
Klokken onsdag, november 08, 2006 12:43:00 PM , Anonymous Anonym sagde ...

Linda og maybritt???

Trusler i blogosfæren, Kimse?

Er der nogen den professionelle, sympatiske Jes ikke må overskygge?:-)

Susan Himmelblå

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start

blog stats