tirsdag, august 22, 2006

Har du ligget uden dyne i nat...?

og med rumpen bar, er standardspørgsmålet, hvis man møder op på jobbet med en generalforkølelse.:-)

Ihvertfald er det længe siden, at det har været nødvendigt at købe dynebetræk, så jeg undrede mig over, at de fleste dynebtræk var 14o cm i bredden, og huskede kun bøvlet med det seneste indkøb, hvor jeg havde raget nogen betræk til mig der var 220 cm lange, og hvor dynerne lå nede i bunden af betrækket hver eneste morgen til stor irritation.

Men den vakse dame i Fields mente, at selvom madrasserne i dobbeltsengen var 85 cm pr. styk, så måtte dynen da være en hel del større, når man om vinteren rigtig skulle pakke sig ind i den.

OK...standardstørrelse for et dynebetræk er 140 cm, og dynen var da også 130 cm, da jeg målte efter ved hjemkomsten.

Så jeg har måske ligget uden dyne igennem længere tid...pga. den nærmest subtropiske varme i denne sommer, naturligvis??? ;-)

Men har garderet mig og købt så mange sengesæt, da jeg sandsynligvis har glemt standardstørrelsen på en dyne, næste gang jeg skal til det igen.

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start

blog stats