lørdag, oktober 28, 2006

Apropos skandalerne i den katolske verden.....

Smeden og præsten


Og så er der den om præsten, som skulle på ferie i syden. Men han skulle jo have en afløser til skriftestolen, mens han var væk. Så han spurgte folk i byen, om der var nogen, der havde lyst. Men de skulle jo alle skrifte i ugens løb.



Til sidst kom han til byens smed. Han ville godt men var i tvivl om, hvad han skulle sige til folk. Præsten lovede ham at lave en liste, som han kunne bruge.



Dagen efter var præsten rejst og smeden skulle passe skriftestolen.



Den første besøgende var en ung mand. - Jeg er kommet til at sparke min hund, fortalte han.

- Nå da, det bliver tre Ave Mariaer til dig, sagde smeden.

Da den unge mand var gået kom en lidt ældre mand ind. - Jeg har været min kone utro, sagde han.
- Jaså, så bliver det fire en halv Ave Mariaer til dig!

- Mange tak, sagde manden og gik.



Den næste gæst var endnu en ung mand.

- Hvad ønsker du så tilgivelse for? Spurgte smeden.

- Jeg har dyrket analsex!
- Uha da! Udbrød smeden og kiggede på listen. Der stod intet om analsex, så smeden løb ud, og greb fat i armen på kordrengen.

- Hvad plejer præsten at give for analsex?? Spurgte han.

- Jeg plejer at få to colaer og en burger…





0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start

blog stats